Assistent manager

Vaste baan, part-time of full-time

Wat ga je doen?
Als managementassistent ben je de rechterhand van de directie van Recreatiecentrum de Vogel. Je biedt ondersteuning en werkt veelvuldig samen met Mieke (algemeen directeur). Het is een nieuwe functie binnen onze organisatie, dus ook wij zijn nog zoekende hoe wij deze baan goed vorm kunnen geven. Jij mag daar natuurlijk in meedenken, maar de directeur heeft te veel taken waar ze niet aan toe komt en heeft hiervoor een allrounder nodig die dat op kan pakken. Je kan ook doorgroeien tot algemeen manager.

Je bent de spin in het web van het bedrijf. Verantwoordelijkheid nemen doe je van nature. Je denkt altijd een stap vooruit en bent goed in staat hoofd- en bijzaken van elkaar te scheiden. Wij gaan ervan uit dat jij zelfstandig diverse administratieve en ondersteunende werkzaamheden kan verrichten, in de breedste zin van het woord. Je ondersteunt o.a. bij de volgende werkzaamheden:

  • Leidinggeven, coördineren en aansturen van verschillende afdelingen: denk aan keuken – restaurant – cafetaria – zwembad – animatie – winkel - huishoudelijke dienst
  • HR-ondersteuning
  • Zorgdragen voor de juiste personeelsbezetting van verschillende afdelingen
  • Faciliteren bij het oplossen van problemen en knelpunten in werkprocessen
  • Signaleren van commerciële kansen en daarvoor voorstellen doen aan de directie
  • Het ondersteunen van de directie variërend van administratieve taken tot het uitvoeren van de operationele zaken

Hoe ziet jouw werkplek eruit?
Recreatiecentrum de Vogel is een succesvol familiepark gelegen in Oost-Zeeuws-Vlaanderen. Onze hoofdactiviteiten zijn te verdelen in het verhuren van accommodaties, toeristische plaatsen, vaste plaatsen en groepsaccommodaties. Daarnaast is er een groot horecagelegenheid op het park en een ruim aanbod van faciliteiten. Recreatiecentrum de Vogel is 7 dagen per week geopend. De sfeer in het bedrijf is persoonlijk, open en een hands-on mentaliteit.

Waarom is dit iets voor jou?

Wij zoeken een collega die kan aanpakken, organiseren, aansturen en controleren. Verder beschik je over:

  • Heb je een afgeronde HBO-opleiding of HBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring in de gastvrijheid branche is een pre maar niet noodzakelijk
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie is een pre maar niet noodzakelijk
  • Je hebt een positieve, proactieve en dienstverlenende houding. Je helpt graag een handje waar mogelijk en nodig, denkt vooruit en wacht niet tot er om je hulp gevraagd wordt
  • Je bent betrouwbaar en integer
  • Je bent zeer verantwoordelijk, representatief en nauwkeurig. Daarbij ben je vlot in de omgang en toegankelijk, maar zakelijk genoeg om mensen aan hun afspraak te houden en op hun verantwoordelijkheden te wijzen
  • Je kan goed luisteren en weet de juiste vragen te stellen
  • Je begrijpt dat weekend en avonddiensten erbij horen

Wat hebben wij jou te bieden?
Je komt terecht in een open, informele organisatie waarin samenwerken en elkaar versterken hoog in het vaandel staan. Daarnaast bieden we jou:

  • Een goed salaris afhankelijk van werkervaring, kennisniveau en opleiding
  • Een parttime of fulltime functie voor 32 tot 38 uur per week; binnen een uitdagende werkomgeving
  • Een smartphone en laptop van de zaak
  • 25 vakantiedagen
  • Een goede pensioenregeling en reiskostenvergoeding
  • Gratis gebruik maken van de faciliteiten van ons park, zoals het zwembad
  • De mogelijkheid om jezelf te blijven ontwikkelen en door te groeien naar de functie algemeen manager
  • Een baan voor de lange termijn
  • Er is eventueel woonruimte beschikbaar op ons park

Zie jij jezelf als manager assistent?
Laat het ons weten en solliciteer direct! Een motivatie vinden we leuk om te lezen. We bellen of e-mailen je zo snel mogelijk

Wil je meer informatie over deze functie? Neem contact op met Mieke op telefoonnummer +31(0)114-681625 of via mail: mieke@de-vogel.nl.

Solliciteer direct!